1398-03-10 11:03
1007
0
63594
معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در کردکوی:

علمای ایران اسلامی تنها علما در جهان بودند که در مقابل اسرائیل بپاخاستند/ رویا و اندیشه اسرائیل از ابتدا سیطره بر جهان بود

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در آن زمان فرمودند که بحث اشغال فلسطین فقط مربوط به خود فلسطین نمی شود بلکه بدنبال این هستند تا حضور خود را در جهان اسلام توسعه دهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حسین اکبری معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در راهپیمایی روز قدس در مصلی شهرستان کردکوی اظهار داشت: علمای ایران اسلامی تنها علما در جهان بودند که در مقابل اسرائیل بپا برخاستند و از ملت فلسطین دفاع کردند و از ابتدای آغاز سلطه و اشغال فلسطین خطرات امروز را به مسلمانان گوشزد کردند.

وی افزود: شهید نواب صفوی در تهران حرکتی را ایجاد کرده بود که ۶ هزار نفر از مردم در زمان انقلاب برای دفاع از مردم فلسطین ثبت نام کردند.

اکبری ادامه داد: قبل از انقلاب بزرگانی همچون فرزندان امام خمینی (ره) و شهید چمران به فلسطین رفته تا با اسرائیل مبارزه کنند.

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: ساواک در زمان انقلاب بر سه نکته تأکید داشت مبنی بر اینکه علما به هیچ عنوان در مورد اسرائیل صحبت نکنند، نگویند اسلام در خطر است و در مورد حکومت پهلوی هم سخنی به میان نیاورند.

وی اذعان کرد: امام خمینی (ره) بدون هیچ ترسی بر این سه نکته تأکید می کردند و سخنرانی های زیادی بر علیه اسرائیل و رژیم سفاک پهلوی داشتند.

اکبری تصریح کرد: یکی از اتهاماتی که در زمان رژیم منحوس پهلوی علیه امام خمینی (ره) مطرح بود، سخنرانی های مکرر امام خمینی (ره) بر علیه رژیم غاصب اسرائیل بود.

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در آن زمان فرمودند که بحث اشغال فلسطین فقط مربوط به خود فلسطین نمی شود بلکه بدنبال این هستند تا حضور خود را در جهان اسلام توسعه دهند.

رویا و اندیشه اسرائیل از ابتدا سیطره بر جهان بود

وی بیان کرد: علما و بزرگان ما روز اول این رخداد دقیقا پیش بینی کردند آنچه که در رویا و اندیشه صهیونیست ها و هم پیمانان آنان وجود دارد، اشغال سرزمین مقدس فلسطین و سیطره بر جهان است.

این مقام مسئول اذعان کرد: همان روزی که امام خمینی (ره) روز قدس را مطرح کردند یکی از صهیونیست ها گفت این شعار و فرمان امام زلزله ای در جهان بپا خواهد کرد.

شکست مقابل حزب الله بزرگترین شکست تاریخ اسرائیل بود

اکبری با اشاره به اینکه بزرگترین شکستی که اسرائیل در طول تاریخ خورد در سال ۲۰۰۰ میلادی از دست حزب الله لبنان بود، افزود: اسرائیلی ها به لحاظ آرمانی اندیشه ای را برای خود درست کرده بودند که ما قوم برتر هستیم و سرزمین ما مقدس است و به زودی ظهور محقق خواهد شد و مسیحا خواهد آمد و ما شکست ناپذیر و مقتدر هستیم لذا از زمانی که حزب الله لبنان، اسرائیل را شکست داد تمام آرمان های آنان یکباره فرو ریخت.

وی تصریح کرد: حرکت حزب الله بر مبنای نگاه امام خمینی (ره) و با افق اسلام ناب بود تا توانست این نتیجه را بدست آورد.

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اذعان بر اینکه آمریکایی ها همواره می گفتند تمام دنیا باید از ما تبعیت کند لذا به عراق، افغانستان، پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی حمله و اشغال کردند و سازمان حقوق بشر و سازمان ملل سکوت کرده بودند و کسی نبود که جلودار آمریکا باشد، گفت: تنها چیزی که توانست مقابل آمریکا بایستد و اجازه ندهد تا خوی شیطانی خود را بر جهان حاکم کند اراده الهی بود که در آستین انقلاب با همان نگاه نافذ امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همه علما و بزرگان ایران در مقابل آمریکا ایستاد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.